Sociale veiligheid en omgaan met agressie

Cursus sociale veiligheid en omgaan met agressie code 95

Deze nascholing kunnen we in overleg inplannen. Neem hier contact over op met ons. Bel 0594512278, of mail info@holmersma.nl. Wij helpen graag!

Doel:
Het doel van deze opleiding is om je op een verantwoordelijke wijze te laten communiceren met klanten en het omgaan met agressie. Hoe omgaan met feedback en hoe om te gaan met een boze klant, zijn onder andere onderwerpen die je leert.

Voor wie?
Beroepschauffeurs, maar ook geschikt voor mensen die in de logistiek en transport branche werkzaam zijn.

Wat wordt er besproken?

  • Verbale communicatie
  • Non-verbale communicatie
  • Feedbacktechnieken
  • Conflict- en stresshantering
  • Kenmerken van agressief gedrag
  • Agressie voorkomen en bestrijding van agressie
  • Oplossen van agressieve situaties
  • Vaardigheden om met agressie om te gaan

Examen
Er wordt geen examen afgenomen.

Waarde nascholing
Deze cursus telt voor 7 punten mee

Duur
7 uur klassikaal in een kleine groep

Prijs
€ 164,00