Sociale veiligheid en omgaan met agressie
Cursus sociale veiligheid en omgaan met agressie code 95
Deze nascholing kunnen we in overleg inplannen. Neem hier contact over op met ons. Bel 0594512278, of mail info@holmersma.nl. Wij helpen graag!
Doel:
Het doel van deze opleiding is om je op een verantwoordelijke wijze te laten communiceren met klanten en het omgaan met agressie. Hoe omgaan met feedback en hoe om te gaan met een boze klant, zijn onder andere onderwerpen die je leert.
Voor wie?
Beroepschauffeurs, maar ook geschikt voor mensen die in de logistiek en transport branche werkzaam zijn.
Wat wordt er besproken?
- Verbale communicatie
- Non-verbale communicatie
- Feedbacktechnieken
- Conflict- en stresshantering
- Kenmerken van agressief gedrag
- Agressie voorkomen en bestrijding van agressie
- Oplossen van agressieve situaties
- Vaardigheden om met agressie om te gaan
Examen
Er wordt geen examen afgenomen.
Waarde nascholing
Deze cursus telt voor 7 punten mee
Duur
7 uur klassikaal in een kleine groep
Prijs
€ 164,00